دیتاست گوگل چیست؟

سایت Dataset Google

گوگل مجموعه داده ها یا همان Dataset را به کنسول اضافه می کند. پس اگر این مورد را در کنسول خودتان ندارید وحشت نکنید.

Google گزارش جدیدی را به کنسول جستجوی اضافه کرده است تا به شما امکان می دهد تا نحوه عملکرد مجموعه داده های شما در جستجوی Google یا همان serp دیده شود. اگر فقط و فقط در صورت استفاده از نشانه گذاری داده یا همان دیتاست، داده در صفحات وب خود ، گزارش جدید را می توانید در بخش پیشرفتها در بخش “مجموعه داده” پیدا کنید.

مجموعه داده چیست؟ یا Dataset چیست؟

گوگل در سال 2018 جستجوی Google Dataset Search ، یک سرویس جستجو برای یافتن داده ها از علوم ، دولت ، برخی سازمان های خبری را راه اندازی کرد. Google همچنین طرح جدیدی را راه اندازی کرده است که توسعه دهندگان می توانند از آنها برای مشخص کردن محتوای صفحه وب شما ، در صورت کاربرد ، با طرح داده استفاده کنند. این شمای این امکان را برای جستجوگران فراهم می کند تا داده های بهتر را که مستقیماً در نتایج جستجوی Google در یک صفحه وب نمایش داده می شوند ، بهتر مشاهده کنند.

مجموعه داده ها در جستجوی چیست؟ در اینجا یک صفحه نمایش از سال 2018 با آنچه این نشانه‌گذاری برای نتایج جستجوی Google انجام داده است ، آورده شده است.

گوگل دیتاست

گزارش جدید همانطور که در بالا گفتیم ، گزارش جدید را می توان در داخل کنسول جستجوی Google ، تحت بخش بهبود یافت. گزارش جدید خطاها و هشدارها را در صورت کاربرد نشان می دهد و همچنین تعداد URL دارای نشانگر مجموعه داده معتبر بر روی آن است.

google dataset

چرا این قسمت را در کنسول نمی بینید؟ Google گفته اگر از شمای مجموعه داده استفاده نمی کنید ، این گزارش برای شما نشان داده نمی شود. حتی اگر از آن استفاده کنید ، احتمالاً این گزارش وجود ندارد. ممکن است نشان داده نشود زیرا شما به تازگی این قسمت  را اضافه کرده اند و  Google برای راه اندازی این طرح و نمایش آن در کنسول زمان ببرد. این ممکن است نشان داده نشود زیرا Google تصمیم می گیرد نتایج را در serp یا نتایج جستجو نشان ندهد.

آپدیت خزنده گوگل (سنجش سرعت سایت)

منبع : سرچ انجین

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.