راهنمای تولید محتوا با توجه به آخرین تغییر الگوریتم های گوگل بخصوص فلوریدا 2019

این قسمت از سایت در تاریخ 12 فروردین 1398 ایجاد شده و خیلی از موارد تست و نتیجه گیری شده است:

جهت قرار گرفتن سایت در صفحه اول گوگل و سئو وب سایت این موارد بشدت توصیه شده و تست شده است:

 

محتوا تولید شده باید بصورت یونیک و کاملا اختصاصی نوشته شود.

محتوای کپی بشدت ارزش پست را پایین آورده و حتی یک قسمت کپی هم در آپدیت جدید قسمت کپی شده به هیچ عنوان جایگاهی نخواهد گرفت.

 

تیتر های سایت باید کاملا یونیک و کاملا انحصاری زده شود.

سعی کنید در تینر های خود از اعداد و بخصوص تاریخ استفاده نمایید.

کاربران ترجیح میدن مطالب بروزتر دریافت کنند.

 

متا توضیحات یا meta description باید کاملا اختصاصی و یونیک نوشته شود. ( این مقاله شاید کمک خوبی باشه متا تگ های سئو)

متا توضیحات

به هیچ عنوان و به هیچ عنوان محتوا نباید کپی باشد. محتوا کپی از سمت گوگل حذف خواهد شد.

محتوای کپی

 

سعی کنید سایت را بصورت ویکی پدیا پیاده سازی نمایید. ساختار سایت های ویکی پدیا به این صورت هست که لینک های داخلی باید بصورت کامل انجام شود.

 

باید برای سایت عکس های اختصاصی تهیه شود و برای عکس ها حتما از تگ alt یا توضیحات استفاده شود.

 

برای محتوا حتما از ویدئو اختصاصی استفاده شود و سورس ویدئو حتما بر روی خود هاست سایت قرار بگیرید.

 

لینک سازی داخلی بصورت خیلی حرفه ایی انجام شود. که در بالا هم باز تذکر داده شده بود. لینک سازی داخلی باعث افزایش قدرت صفحه و یا پست سایت می شود.

محتوای پیشنهادی : آموزش سایت ahrefs

موارد دیگه که حتی با مراجعه به کنسول گوگل شاهدش هستید :

موبایل فرندلی بودن سایت هست که یکی از مهمترین فاکتور های سئو وب سایت هست.

تست موبایل فرندلی

برای تست این گزینه می توانید از آدرس زیر سایت خودتان را چک کنید.

https://search.google.com/test/mobile-friendly

 

یکی دیگر از موارد تاثیر گذار نسخه AMP سایت می باشد. که این گزینه در صورت فعال بودن در کنسول وب مستر نشان داده می شود.

نسخه amp

 

مورد بعدی که در حوزه رقابتی خودش را بهتر نشون خواهد داد که البته از سمت گوگل هم چندین باز تاکید شده و اون چیزی نیست جز SSL سایت.

این مورد در صورتی که قبل از پیاده سازی سایت باشد خیلی بهتر خواهد. البته در صورتی که بعد از پیاده سازی سایت فعال گردید حتما تمامی لینک های داخلی خود را به  HTTPS تبدیل نمایید و در کنسول گوگل هم سایت را با HTTPS ثبت نمایید.

تاثیر SSl در سئو سایت

در ضمن وقتی که سایت پیاده سازی شده باشد و جایگاه خوبی هم در رتبه ها داشته باشد با فعال شدن SSL یک کاهش رتبه جزئی خواهند داشت ولی بعد به جایگاه قبلی باز خواهند گشت.

 

یکی از مواردی که دوستان باید رعایت کنن گزینه Coverage در کنسول وب مستر گوگل هست. در این قسمت نباید ارور و خطایی ایجاد شده باشد.

ارور در کنسول

 

جهت مشاوره سئو و بهینه سازی وب سایت با ما در تماس باشید.

این محتوا در حال بروزرسانی می باشد.

2.2
57
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *