در مورد اینکه چه چیزی باید انجام شود، در مورد بهینهسازی کلمات کلیدی در صفحه شما، تصورات غلط زیادی وجود دارد.
بعضی از وبلاگ نویسان در حال رفتن به اینسو هستند تا خوانندگان خود را در این جریان کلمات کلیدی در محتوای صفحات هدف قرار ندهند. این وبلاگ نویسان – لقب خاصی به آنها نسبت نمیدهیم- بهتر است نگران تشخیص اسپم توسط گوگل در آینده ( با توجه به پیشرفت آن) باشند.
این جنون کامل است.
با عدم داشتن کلمات کلیدی در صفحه شما، تقریباً غیرممکن است که گوگل بتواند صفحه شمارا با کلیدواژهای که میخواهید رتبهبندی کند، مطابقت دهد. اگر گوگل بهطور كامل كلمات كليدي را در صفحه نداشته باشد، موتور جستجوي ناکارآمدی خواهد شد.
به این فکر کنید که اگر شما برای“Ford Mustang 65 Auto Parts” جستجو کنید و به صفحاتی بدون این کلمات در صفحه برسید، این خبر از یک جستوجوی غلط میدهد!
گوگل باید کلمات کلیدی را در صفحه خود ببیند و این کلمات کلیدی باید برای کاربران قابلمشاهده باشد. رویکرد آسان این است که یا محتوایی را در اطراف کلمه کلیدی خود ایجاد کنید یا بهطور طبیعی کلمات کلیدی خود را به صفحه اضافه کنید. من نمیگویم که صفحه شما باید مانند مثال زیر باشد.
به فروشگاه جورجیا NFL خوشآمدید. در اینجا ما با طیف گستردهای از لباس NFL شامل لباس NFL زنان، لباس NFL مردان و لباس NFL کودکان و خیلی، خیلی بیشتر داریم.
این رویکرد ممکن است 10 سال پیش کارایی داشته، اما نه اکنون. کلیدواژه باید بهطور طبیعی در صفحه شما ظاهر شود. هرگونه تلاش برای رد کردن کلمات با کلمات کلیدی وحشتناک خواهد بود و ممکن است فیلترهای اسپم را در موتورهای جستجو به ضرر شما فعال کند. کلمه کلیدی خود را بهطور طبیعی در محتوا استفاده کنید. چندین بار تکرار کلمه کلیدی شما بیشازاندازه کافی است.
این واقعاً ساده است.
بعداً باید اطمینان حاصل کنید که تعداد انگشتشماری از کلمات کلیدی LSI در صفحه شما وجود دارد. LSI مخفف نمایهسازی معنایی معکوس است. کلمات کلیدی LSI، اصطلاح سئو برای عبارات مربوطه نیست. گوگل معتقد است که صفحه بهطور طبیعی نوشتهشده است و گرایش بالاتری نسبت به کیفیت خوب و مناسب دارد، همچنین اگر شامل کلمات کلیدی مرتبط و مرتبط با عبارت اصلی شما نیز باشد.
برای موفقیت بهینهسازی یک صفحه، شما باید کلمات کلیدی و کلمات کلیدی مرتبط خود را در صفحه داشته باشید. دو یا سه کلیدواژه مربوط به کلمه کلیدی اصلی خود را پیدا کنید و آنها را دو یا سه بار در صفحه تکرار کنید. Ubersuggest یک ابزار عالی برای پیدا کردن کلمات کلیدی است که گوگل در ارتباط با کلمات کلیدی اصلی خود دارد – این کار را با کشیدن پیشنهادات جعبه خودکار پیشنهاد گوگل انجام میدهد. از Ubersuggest و تحقیق کلمات کلیدی خود برای تعیین فهرستی از کلمات کلیدی مرتبط استفاده کنید.
Ubersuggest – رایگان
http://ubersuggest.org
حوزههایی که میتوانید کلمات کلیدی را در صفحه بکار برید عبارتاند از:
– توضیحات متا و عنوان متا
– anchor متن در نقشهی سایت
– عنوان نقشه سایت
– عنوان (متن داخل تگهایh1، h2، h3، و h4)
– متن محتوا
– متن متناقض و کلاسیک
– لینکهای داخلی در محتوا
– نام فایل تصویر،alt تصویر و عنوان تصویر
– نام فایل ویدئویی، عنوان ویدئو
سلام. مطلب خیلی جالبی بود. با اجازه از آن در سایت طراحی وب سایت خود استفاده میکنم.