رپرتاژ آگهی یا رپورتاژ آگهی

رپرتاژ آگهی یا رپورتاژ آگهی

رپرتاژ آگهی یا رپورتاژ آگهی چیست؟

(به انگلیسی: Advertorial) به شکلی از آگهی گفته می‌شود که در قالب گزارش ارائه شود. یعنی، مخاطبان رسانه‌ای تصور کنند که یک گزارش بی طرفه به آنها ارائه می‌شود، در حالی که آنچه آنها می‌بینند، می‌شنوند و می‌خوانند، در واقع تلاشی سازمان یافته برای تقویت جنبه‌های ذهنی یک محصول یا خدمت در ذهن آنها است. (برگرفته شده از ویکی پدیا)

توجه داشته باشید که رپرتاژ آگهی یا رپورتاژ آگهی در حقیقت متنی است که نویسنده در متن به دنبال رسیدن به اهداف تبلیغاتی خود می باشد این هدف تبلیغاتی می تواند معرفی محصول یا خدمات یا قرار دادن هایپر لینک در متن باشد.

کسانی که به دنبال انتشار رپرتاژ آگهی یا رپورتاژ آگهی در سایت های خبری می باشند دو هدف دارند یا می خواهند با انتشار اخبار در سایت های خبری به برندینگ خود در بین کاربران و خوانندگان سایت های خبری دست یابند یا کسانی هستند که به دنبال افزایش رتبه سایت خود در موتور جستجو گوگل هستند.

در هر دو مورد شما می توانید با انتشار رپرتاژ آگهی یا رپورتاژ آگهی به هدف خود دست یابید اما این تبلیغات زمانی برای شما عزیزان مفید خواهد بود که بتوانید در کنار معرفی محصول خود برای خوانندگان یک وب سایت از این رپرتاژ آگهی یا رپورتاژ آگهی برای معرفی سایت خود به موتور های جستجو در کلمات کلیدی خاص باشید.

از این رو من پیشنهاد میکنم در انتشار اخبار تبلیغاتی خود در سایت های خبری همیشه علاوه بر معرفی خدمات و محصولات خود با انتخاب کلمات کلیدی مناسب و هدفمند برای معرفی سایتتان به موتور های جستجو خدمات و محصولاتتان را به مشتریان معرفی نمایید.

هدف از رپورتاژ اگهی :

رپورتاژ اگهی اصولا مزایای تبلیغات چاپی سنتی را با مقالات ویژه‌ای که توسط یک گزارشگر خبری نوشته می‌شود را ترکیب می‌کند. داستان‌های ویژه اغلب به‌ ویژگی‌های بیشتر و خاص تری در مورد شرکت یا محصولات شما به نسبت تبلیغات سنتی می‌پردازد. بااین‌وجود، شما نسبت به مواردی که به چاپ می‌ رسد کنترل کمتری دارید. از طریق پرداخت هزینه‌ای بیشتر برای فضای اختصاص‌ یافته به مطلب خودتان، شما قدرت و کنترل کلی بر کلیت پیام موردنظر دارید و این به آن معنا است که شما به‌طور کامل قادر به اشاره کردن به مزایا محصولات و خدمات یا ارائه یک داستان یا روایت اثرگذار در این زمینه هستید.

برای سفارش رپورتاژ اگهی می توانید از پکیج ما از این آدرس استفاده کنید:

رپورتاژ آگهی

4.6/5 - (19 امتیاز)

1 دیدگاه برای “رپرتاژ آگهی یا رپورتاژ آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.