– کاربران با ثبت‌نام، همچنین با هر بار استفاده از خدمات آن، می‌پذیرند که شرایط و قوانین حاضر را به صورت کامل مطالعه کرده و آن را با اطلاع کامل از شرایط و معانی‌اش پذیرفته‌اند. این شرایط و قوانین ممکن است در طول زمان تغییر کند. استفادۀ کاربران از وبسایت، پس از هر بار تغییر در شرایط و قوانین، به معنی پذیرش تغییرات مذکور است. این قوانین برای مطالعه کاربران در وبسایت در دسترس است.

-برای استفاده از خدمات لازم است که هر کاربر اعم از شخص حقیقی یا حقوقی یک حساب کاربری در وبسایت بسازد. تنها اشخاصی واجد اهلیت قانونی هستند می‌توانند اقدام به ساخت حساب کاربری در وبسایت کنند. کاربر مذکور برای استفاده از خدمات باید نام، نام خانوادگی، آدرس پست الکترونیکی و شماره همراه خود را در وبسایت ثبت کند.

– کاربران شخص حقوقی مکلف به معرفی نماینده (شخص حقیقی) برای ثبت‌نام در وبسایت هستند و اطلاعات این شخص حقوقی باید در وبسایت قید شود.

– هیچ یک از کاربران حق استفاده از ربات و نرم‌افزارهای مرتبط یا واسط را برای استفاده از وبسایت اعم از احراز هویت، تکمیل اطلاعات، ارسال درخواست و غیره ندارند.
-کاربران می‌پذیرند کلیه اطلاعات درخواستی وبسایت را مطابق با واقعیت، صحیح و به‌‌روز وارد کنند و شخص کاربر مسئول عدم صحت و به‌ روز نبودن اطلاعات است. در صورت اثبات خلاف این موضوع، شرکت هیچ گونه مسئولیتی در مورد خسارات و مشکلات ناشی از عدم اعتبار اطلاعات اعلامی بر عهده نخواهد داشت.
-کاربران متعهد می‌شوند که صرفا با شماره موبایل متعلق به خود در وبسایت ثبت‌نام کنند. در غیر این صورت در برابر شخص ذی‌نفع صاحب شماره موبایل تماما مسئول بوده و شرکت به محض آگاهی از این موضوع مجاز خواهد بود نسبت به لغو عضویت و حساب کاربری اقدام کند.
– مسئولیت همۀ فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری اشخاص حقیقی و یا حقوقی در وبسایت انجام می‌شود، به عهدۀ کاربران است. بنابراین مسئولیت اشخاص ثالث یا افرادی غیر از کاربر که با آن حساب از خدمات وبسایت استفاده می‌کنند، تماما متوجه کاربر صاحب‌حساب است. کاربر دارای حساب کاربری، دارای مسئولیت تضامنی در قبال اشخاص اعم از شرکت، سایر کاربران و اشخاص ثالث هستند.

-مسئولیت حفظ امنیت اطلاعات حساب کاربری شامل نام کاربری و رمز عبور به عهدۀ کاربران می‌باشد. در صورت مفقود شدن یا به سرقت رفتن اطلاعات حساب کاربری و گوشی موبایل، کاربر مذکور موظف است در اسرع وقت موضوع را به اطلاع شرکت برساند. بدیهی است تا زمانی که اطلاع‌رسانی به شرکت انجام نشده است، مسئولیت همۀ فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری مذکور و موبایل کاربر انجام شده و می‌شود به عهدۀ وی خواهد بود.

– کاربران حق ندارند به سایر اشخاص حقیقی و حقوقی اجازه استفاده از حساب کاربری خود را بدهند یا حساب خود را به شخص حقیقی یا حقوقی دیگری منتقل کنند. در مورد کاربر شخص حقوقی نیز، مسئولیت‌های قانونی بهره‌برداری از خدمات سئو 8 متوجه مدیران اشخاص حقوقی خواهد بود.

– ممکن است بنا به مورد و حسب صلاحدید شرکت، از کاربران درخواست شود که اقدام به تکمیل اطلاعات، ارائه مدارک و یا اصلاح اطلاعات موجود کنند. در این صورت، کاربر متعهد به ارائه اطلاعات و یا اصلاح اطلاعات درخواستی در مدت اعلام و درخواست شده از سوی شرکت خواهد بود. در غیر این صورت شرکت می‌تواند حساب کاربری وی را مسدود کرده و از ارائۀ خدمات به کاربر مذکور خودداری کند.

– اطلاعات کاربری نزد کاربر گیرنده اطلاعات، محرمانه بوده و هیچ یک از کاربران حق ندارند اطلاعات مربوط به حساب طرف مقابل را (اعم از مشخصات هویتی، شماره تماس، آدرس، عکس و غیره) ذخیره، یا منتشر کند و در دسترس دیگران قرار دهد.

این سایت طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و از انجام و دریافت پروژه‌های زیر معذور می‌باشیم.

  1. بهینه سازی سایت‌های سیاسی (ضدانقلاب اسلامی ایران ؛ ضد قوانین جمهوری اسلامی ایران)
  2. بهینه سازی سایت‌های تبلیغ مذاهب ضد قوانین ایران (بهایت و …)
  3. بهینه سازی سایت‌های شرط‌بندی
  4. بهینه سازی سایت‌های مدل(ضد خلاف دین مبین اسلام)
  5. بهینه سازی سایت‌های مستهجن
  6. بازاریابی اینترنتی سایت‌های سیاسی (ضدانقلاب اسلامی ایران ؛ ضد قوانین جمهوری اسلامی ایران)
  7. بازاریابی اینترنتی‌های تبلیغ مذاهب ضد قوانین ایران (بهایت و …)
  8. بازاریابی اینترنتی سایت‌های شرط‌بندی
  9. بازاریابی اینترنتی سایت‌های مدل(ضد خلاف دین مبین اسلام)
  10. بازاریابی اینترنتی سایت‌های مستهجن
  11. طراحی سایت‌های سیاسی (ضدانقلاب اسلامی ایران ؛ ضد قوانین جمهوری اسلامی ایران)
  12. طراحی سایت تبلیغ مذاهب ضد قوانین ایران (بهایت و …)
  13. طراحی سایت‌های شرط‌بندی
  14. طراحی سایت‌های مدل(ضد خلاف دین مبین اسلام)
  15. طراحی سایت‌های مستهجن
  16. کپی مطلب از این وب‌سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  17. نمایش نظرات هر شخص در سایت به معنای تائید آن نیست و مسئولیت آن بر عهده خود نویسنده مطلب می‌باشد. در ضمن مدیریت سایت نیز می‌تواند نظرات را ویرایش ، حذف و تائید نماید.
  18. مدیریت سایت در حد امکان از ویرایش یا حذف مطالب ارسالی خودداری خواهد کرد ، مگر اینکه مطالب دارای کلمات رکیک ، محتوای ضد اسلامی و مغایر با محدوده تعیین‌شده در قوانین جمهوری اسلامی باشد. همچنین مطالب که توسط اعضا بانام مستعار درج می‌گردد درصورتی‌که دارای بار حقوقی باشد ، ویرایش یا حذف خواهد شد.
  19. ثبت‌نام و فعالیت هر شخصی در سایت با هر زبان ، نژاد و محل سکونتی در سایت آزاد است.
  20. اکانت های اشتراکی که بر روی سایت قرار می گیرد کاربر تابع قوانین موجود بر روی سایت اصلی و همچنین قوانین موجود بر روی سایت سئو8 می باشد.
  21. در صورتی که بر روی اکانت های اشتراکی مشکل از سوی سایت اصلی ایجاد گردد سایت سئو8 هیچ مسئولیتی در مورد اکانت های خریداری شده و یا واگذار شده ندارد. سئو8 در قبال این که سایت مرجع محدودیت های جدید بر روی اکانت اعمال نماید، سایت سئو8 مسئولیتی بابت ارائه خدمات مربوط به اکانت خریداری شده را ندارد.
  22. سایت سئو8 می تواند در صورتی که در بند 21 مشکلی پیش بیاد اشتراک از یک سایت دیگر به عنوان جایگزین در اختیار کاربر قرار دهد.

سئو 8 یک سایت آموزشی، اطلاع رسانی و فروشگاهی است که در سال 1395 در جهت آموزش، اطلاع رسانی و تجارت الکترونیک راه اندازی شده و هیچگونه محصولات و خدماتی غیر از محصولات موجود در فروشگاه و مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد را فعالیت نمیکند.

مشتریان عزیز میتوانند سفارشات خود را در سایت ثبت کنند. در اسرع وقت جهت هماهنگی برای ارسال کالا در صورتی که محصول فیزیکی و در صورتی که محصول باید پیاده سازی شود و ارائه توضیحات بیشتر فنی بخواهد با شما تماس حاصل می شود.

جهت هر گونه همکاری و پیشنهادات  با مدیر سایت تماس بگیرید.