سرعت‌بالا آمدن سایت؛ پودر جادویی گوگل!

کاهش سرعت بارگذاری سایت

چقدر سریع (یا آهسته) سایت شما بارگذاری می‌شود؟یکی دیگر از عواملی است که گوگل در تصمیم‌گیری در مورد اینکه چگونه باید صفحات شمارا در نتایج جستجو رتبه‌بندی کند، حساب می‌شود. یک متخصص بسیار شناخته‌شده گوگل، مت کاتز، علناً اعلام کرد سرعت بارگذاری سریع یک عامل رتبه‌بندی مثبت است. اگر سایت شما به‌کندی یک حلزون مرده باشد!، احتمال دارد که سایت شما در موتورهای جستجوی خود به‌اندازه آنچه حقش است رتبه نگیرد. اگر زمان بارگذاری سایت شما متوسط باشد، بهبود سرعت بارگذاری یک فرصت خوب برای گرفتن رتبه بهتر است.
سرعت بارگذاری نه‌تنها به رتبه بالای گوگل کمک می‌کند، بلکه گزارش‌های صنعت نشان می‌دهد به‌طور متوسط 7 درصد در سود آن صنعت افزایش وجود خواهد داشت. به‌عبارت‌دیگر، هرچه سرعت بارگذاری سایت شما بیشتر است، به‌این‌ترتیب شانس بیشتری برای خرید و یا اینکه افراد با کسب‌وکار شما آشنا شوند رادارید. خوشبختانه چندین ابزار وجود دارد که باعث افزایش سرعت بارگذاری سایت شما می‌شود.
1- Google Page Speed Insights

https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights

ابزار رایگان و ارزشمند Google Insight به‌سرعت بارگذاری سایت شما یک امتیاز از 100 می‌دهد. شما می‌توانید سرعت بارگذاری سایتان را با دیگران مقایسه کنید. همچنین می‌توانید ببینید که سایت شما در موبایل و دسکتاپ با چه سرعتی بارگذاری می‌شود. نمرات نزدیک به 100 سریع‌ترین‌ها هستند. پس از اجرای آزمون بر روی سایت شما، این ابزار به شما یک فهرست می‌دهد. اولویت بالا، اولویت متوسط و اولویت‌های کم برای بهبود سایت. شما می‌توانید این را به طراح سایت خود منتقل کنید تا سایت خود را سریع‌تر کنید یا اگر خودتان کمی سر درمی‌آورید، می‌توانید خودتان این کار را انجام دهید.
2- . Pingdom Tools

http://tools.pingdom.com

ابزار Pingdom برای دید کلی از اینکه سایت شما در نقاط مختلف دنیا با چه سرعتی بارگذاری می‌شود، و برای تجزیه سریع فایل‌ها و منابعی که سرعت سایت شمارا کاهش می‌دهد عالی است. پس از اتمام آزمون، اگر شما به پایین صفحه بروید، لیستی از فایل‌هایی را که هر بازدیدکننده باید هر بار که سایت شمارا باز می‌کند، بارگیری کند را مشاهده کنید. اگر چنین فایلی را پیدا کنید، می‌توانید سرعت بارگذاری سایت خود را افزایش دهید.
یک گام آسان پرداختن به تصاویر بزرگ است. اگر تصاویری با ظرفیت بیش از 200 کیلوبایت دارید، می‌توانید به‌طورمعمول آن‌ها را بهینه‌سازی کنید و به‌اندازه کافی بدون هیچ‌گونه افت کیفیت از آن‌ها استفاده کنید. توجه داشته باشید این فایل‌ها را مشخص کرده و به طراح سایتتان ارجاع دهید تا آن‌ها را تا جایی که می‌تواند و به کیفیت آسیب نمی‌زند فشرده کند.

جهت دربافت مشاوره و بهینه سازی سایت با مشاور سئو ما در تماس باشید.

4.6/5 - (9 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.